Volám sa Iveta, narodila som sa v roku 1961 v Československu a som slovenskej národnosti. Mám ukončené vysokoškolské štúdium na strojníckej fakulte Techickej univerzity v Košiciach.
Od roku 1994 pracujem ako prekladateľ freelance, v roku 2000 som sa presťahovala do Talianska.
Vo voľnom čase čítam knihy, pozerám filmy, cestujem a počúvam hudbu.

Milujem a veľmi dobre ovládam tieto jazyky: slovenský (materinský), talianský, český, srbský a chorvátsky, ktoré používam aj ako pracovné jazyky. Okrem toho sa dohovorím nemecky, francúzsky, anglicky, ale tieto jazyky používam len na komunikáciu. Mám však kvalitný tím spolupracovníkov, ktorí v prípade potreby zvládne na profesionálnej úrovni aj preklady do týchto jazykov a naopak. Okrem toho viem po dohode zabezpečiť aj preklady a tlmočenie do ďalších jazykov, ktoré sú menej časté.